Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια

Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια

Η πρακτική του Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, τις ημέρες και ώρες με την λιγότερη κίνηση. Εφαρμόζοντας καινοτόμες ιδέες, μπορείτε να επωφεληθείτε περισσότερο από όλες τις άλλες στρατηγικές εκπτώσεων.

Είμαστε βέβαιοι ότι είστε εξοικειωμένοι με παρόμοια κατάσταση. Μέση εβδομάδας, μεταξύ 4 και 8, ιδανική ώρα για καφέ στην καφετέριά σας, αλλά δυστυχώς το μαγαζί είναι άδειο. Εκτός από κάποιους περιστασιακούς θαμώνες, υπάρχει μόνο το προσωπικό σας, και δυστυχώς οι πελάτες θα έρθουν αργότερα.

Ήρθε η ώρα να μετατρέψετε τις “ήσυχες ώρες” στο μαγαζί σας με το “happy hour”. Πως? Πολύ απλά δοκιμάστε την στρατηγική εκπτώσεων που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις εστίασης σε όλο τον κόσμο. Δημιουργήστε “Happy Hour Specials” για την καφετέρια ή το εστιατόριό σας.

Τι σημαίνει το Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια και γιατί το χρειάζεστε;

To Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια είναι μία κλασική στρατηγική στην εστίαση. Κυριολεκτικά, σημαίνει “χαρούμενη ώρα”, κυρίως λόγω των ειδικών εκπτώσεων στις τιμές ή των ειδικών μενού για συγκεκριμένη ώρα. Κάθε επιχειρηματίας, που αναζητά νέες και φρέσκες ιδέες, χρησιμοποιεί το Happy Hour για να ενισχύσει την επιχείρησή του. Ξέρει ότι το Happy Hour είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάνει τους πελάτες του πιο “χαρούμενους”. Κάτι το οποίο μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο συνολικό κέρδος του.

Συγκεκριμένα, το Happy Hour μπορεί να σας βοηθήσει να:
  • “Γεμίσετε” την επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια των “νεκρών” διαστημάτων σας
  • Προωθήσετε συγκεκριμένα προϊόντα από το μενού σας
  • Αυξήσετε γενικά τις πωλήσεις σε φαγητό, καφέ και αλκοόλ
  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες να επισκέπτονται το μαγαζί σας πιο συχνά
  • Προσελκύσετε πελάτες που διαφορετικά δεν θα σας επισκέπτονταν
  • “Μεγαλώσετε” εμπορικά το όνομά σας

Η τιμή του φαγητού και ποτού αποτελεί βασικό παράγοντα επιλογής για πολλούς καταναλωτές. Το 46% όλων των ερωτηθέντων προσελκύονται από τις χαμηλές τιμές των προϊόντων, κατά τη διάρκεια του Happy Hour. Επίσης, το 41% πιστεύει ότι οι μειωμένες τιμές, κατά την ίδια διάρκεια, είναι ένας πραγματικά πολύ καλός λόγος για να ξανάρθει στο κατάστημα (πηγή: restaurant.org).

Είναι σαφές ότι το Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια θα μπορούσε να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την εργασία σας. Ανεξάρτητα από το αν είστε ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου, fast food, καφετέριας, bar ή νυχτερινού κέντρου, με λίγες έξυπνες κινήσεις, μπορείτε να προσαρμόσετε το Happy Hour ώστε να φέρει κάτι καινούριο και να σας κάνει πιο ελκυστικούς στους πελάτες σας. Ας αναλύσουμε λοιπόν τα σημεία που πρέπει να προσέξετε για ένα επιτυχημένο Happy Hour.

1. Συνεργασία με πρόγραμμα παραγγελιοληψίας

Βασικό κριτήριο, είναι η εταιρία με πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας που συνεργάζεστε να σας δίνει αυτήν την δυνατότητα. Σημαντικό είναι να έχετε τα εργαλεία, ώστε οι εκπτώσεις και οι προσφορές που βάζετε σε λειτουργία να ξεκινάνε και να λήγουν αυτόματα. Με αυτόν τον τρόπο, αποφεύγοντας τα ανθρώπινα λάθη, κερδίζετε ταχύτητα και αξιοπιστία προς τον πελάτη σας.

Η eLINK σας προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Σας προσφέρουμε την εφαρμογή σχεδίασης happy hour “SpecialPrices”. Με την εφαρμογή μπορείτε να κάνετε έκπτωση ή αλλαγές τιμών σε επιλεγμένα προϊόντα, σε καθορισμένες μέρες και ώρες από εσάς. Το SpecialPrices επικοινωνεί με την εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας για καφετέριες και εστιατόρια Rodon, καθώς και την εφαρμογή παραγγελιών delivery και take away Delivery Control. Επομένως, εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να “στήσετε” την προσφορά. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν οι εφαρμογές μας για εσάς.

2. Πότε να οργανώσετε το Happy Hour;

Δεν είναι συνετό να προωθήσετε το Happy Hour σε ημέρες όπως Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Έτσι και αλλιώς, έχετε υψηλότερη προσέλευση αυτές τις μέρες. Είναι πιο παραγωγικό εάν το οργανώνετε μετά ή πριν το Σαββατοκύριακο. Δημιουργήστε τη συνήθεια στους πελάτες σας, να σας επισκέπτονται και τις υπόλοιπες μέρες.

Για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια, θα πρέπει να βρείτε τις “νεκρές” ώρες του καταστήματός σας. Αυτές οι ώρες είναι συνήθως αργά το απόγευμα, και συχνά βρίσκονται σε κάποια περίοδο μεταξύ 2 μ.μ. και 8 μ.μ.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η “χαρούμενη ώρα” διαρκεί περισσότερο από 60 λεπτά. Ο όρος όμως έχει διαδοθεί σε ολόκληρο τον κόσμο, παρόλο που οι παρεχόμενες προσφορές έχουν διαφορετική διάρκεια.

3. Υπολογίστε τις επιθυμίες των πελατών σας

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τι είδους ανθρώπων επισκέπτονται το εστιατόριο ή το μπαρ σας. Αν ξέρετε καλά ποιοι είναι οι πελάτες σας, γνωρίζετε τις ανάγκες τους και τι αγαπάνε περισσότερο. Ως εκ τούτου, εκείνοι πρέπει να είναι ο οδηγός και η έμπνευσή σας. Οργανώστε το δικό σας Happy Hour, εναρμονισμένο στις συνήθειες και επιθυμίες τους.

Για παράδειγμα, εάν οι πελάτες σας είναι κυρίως μεσήλικες, και τους αρέσει να πίνουν κρασί ή μπύρα με το φαγητό τους, επικεντρωθείτε σε αυτά τα προϊόντα. Ξεκινήστε το Happy Hour μία με δύο ώρες πριν τη συνήθη ώρα προσέλευσης στο μαγαζί σας. Εάν πάλι οι πελάτες είναι κυρίως φοιτητές, που αρέσκονται σε καφέ και κάποιο σνακ, κινηθείτε γύρω από αυτά τα είδη. Βρείτε τις ώρες με την μικρότερη προσέλευση και δώστε τους μία έκπτωση στην οποία να μην μπορούν να αντισταθούν.

4. Ειδικά μενού Happy Hour

Το μεσημεριανό μπορεί να είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για το Happy Hour, ειδικά εάν το εστιατόριό σας βρίσκεται στο κέντρο. Απλά σκεφτείτε όλους εκείνους που ανυπομονούν να βγουν διάλειμμα και να φάνε ένα ποιοτικό γεύμα. Θέλουν να το βρουν σε προσιτή τιμή, και εσείς πρέπει να τους το δώσετε. Δημιουργήστε ειδικές προσφορές για να καλύψετε αυτήν την ανάγκη, κατά τις εργάσιμες μέρες και μεσημεριανές ώρες.

Τα κοκτέιλ και restaurant bars μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους διάφορα οφέλη, χρησιμοποιώντας το Happy Hour. Μερικά παραδείγματα:

  • Από Κυριακή έως Πέμπτη προσφέρονται Jumbo κοκτέιλ σε χαμηλότερη τιμή.
  • Κάθε βράδυ μέχρι τις 10, προσφέρονται Jumbo κοκτέιλ στην τιμή των κοκτέιλ κανονικού μεγέθους.
  • Κάθε μέρα από τις 6 μ.μ. έως τις 8 μ.μ., προσφέρονται όλα τα κοκτέιλ σε μισή τιμή

Επομένως, βλέπετε ξεκάθαρα ότι μπορείτε να οργανώσετε το Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια διαφορετικές ώρες της ημέρας. Επίσης, μπορείτε να βάλετε στις προσφορές σας διαφορετικά φαγητά ή ποτά. Η κατανόηση του τι θέλουν και τι ψάχνουν οι καταναλωτές είναι το πιο σημαντικό κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση εστίασης.

"Late

5. Late Night Happy Hour για νεότερους επισκέπτες

Το Late Night Happy Hour έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους για προώθηση μπαρ και εστιατορίων ανά τον κόσμο. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό Happy Hour, το οποίο οργανώνεται συνήθως νωρίς το απόγευμα, το Late Night προσελκύει περισσότερο νέους, φοιτητές και ζευγάρια. Εξορισμού, είναι κατάλληλο για καφετέριες, μπαρ ή νυχτερινά κέντρα. Βοηθήστε τους πελάτες σας να επεκτείνουν τη διασκέδασή τους. Μην ξεχνάτε ότι περισσότεροι φοιτητές και νέοι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά το επιπλέον ποτό.

Το Late Night Happy Hour μπορεί να αυξήσει τη συνολική σας κίνηση, ειδικά αν είναι στοχευόμενο, ακολουθώντας τις ανάγκες των πιο νεαρών επισκεπτών σας. Συμβουλή: Φιλοξενήστε μερικούς δημοφιλείς DJ που θα δημιουργήσουν ζεστή ατμόσφαιρα στο μπαρ σας.

6. Διοργανώστε το καλύτερο Happy Hour στην πόλη σας

Κάθε ιδιοκτήτης εστιατορίου και μπαρ πρέπει να έχει μια φόρμουλα για την επιτυχημένη προώθηση του Happy Hour. Η δουλειά σας είναι να την ανακαλύψετε και να προσφέρετε στους επισκέπτες σας αυτό που ζητάνε. Είναι σημαντικό να τους προσφέρετε το σωστό προϊόν, την σωστή ώρα.

  • Συμπεριλάβετε το Happy Hour ως μέρος ειδικών εκδηλώσεων στο εστιατόριό σας. Αν οργανώνετε “Ιταλική βραδιά”, προσφέρετε όλα τα είδη πάστας στο μισό της τιμής. Απλά κάντε το για 2 ώρες πριν από την προσδοκώμενη ώρα υψηλής προσέλευσης.
  • Εκτός από την ποιότητα, οι πελάτες σας προσελκύονται και με την ποσότητα. Το Happy Hour για καφετέριες και εστιατόρια πρέπει να περιλαμβάνει μεγάλες μερίδες ή επιπλέον ποτήρι κρασί και μπύρα.
  • Οργανώστε δοκιμές κρασιού, με μειωμένες τιμές και προσφορές, τόσο στο κρασί όσο και στα συνοδευτικά του.
  • Προωθήστε εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια του Happy Hour, όπως: προετοιμασία φαγητού μπροστά στον πελάτη, θερμή πέτρα σερβιρίσματος κ.α.
  • Ενσωματώστε στην προσφορά σας ένα ειδικό ποτό (ή πλήρες μενού), που ο πελάτης μπορεί να δοκιμάσει μόνο κατά τη διάρκεια του Happy Hour.
7. Πώς να αποφύγετε την αποτυχία
  • Αυξήστε λίγο τις τιμές των προϊόντων που πωλούν καλύτερα, για να καλύψετε το κόστος
  • Καθορίστε συγκεκριμένες ομάδες φαγητού ή ποτού που θα είναι μέρος του Happy Hour, οι οποίες δεν σας “πονάνε” οικονομικά
  • Επιλέξτε φαγητό που είναι εύκολο να προετοιμαστεί και μπορεί να σερβιριστεί γρήγορα
  • Παρακολουθήστε προσεκτικά τα έξοδα για κάθε προσφορά, και δώστε προσοχή στα κέρδη σας.
  • Συμβουλή: Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στο διαφημιστικό μήνυμα για το Happy Hour. Πρέπει να είναι σύντομο και ξεκάθαρο. Οι πιθανοί πελάτες σας πρέπει να κατανοήσουν και να καταλάβουν κατευθείαν τι προσφέρετε.

H eLINK διαθέτει όλη την τεχνογνωσία και εμπειρία ώστε να σας συμβουλέψει και να σας παραδώσει λύσεις ασύρματης παραγγελιοληψίας για εστιατόρια, bar, clubs, cafe, delivery & take away. Προσφέρουμε λύσεις με PDA & Android προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Ζητήστε μας μια παρουσίαση.

Τελευταία Άρθρα

5 + 1 τρόποι για προσέλκυση νέων πελατών

5 + 1 στρατηγικές εκπτώσεων για να κερδίσετε τους πελάτες σας

Leave a comment