8+1 Χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας

Πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας | 8+1 Χαρακτηριστικά

Πλέον υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές για μία εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας, που εύλογα γεννάται το ερώτημα, “πώς θα επιλέξω το κατάλληλο για την επιχείρησή μου;” Στο άρθρο που ακολουθεί, θέλουμε να σας παρουσιάσουμε τα 9 πιο σημαντικά χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας. Για να μπορείτε να διαλέξετε, είτε έχετε εστιατόριο και café, είτε Delivery και Take Away.

Χαρακτηριστικά Παραγγελιοληψίας:

1.Φιλικό περιβάλλον χρήστη

Δεν πρέπει να ξοδεύετε το χρόνο σας με υπερβολικές κινήσεις, κάθε φορά που προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε μια πώληση. Το πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας της εταιρείας eLINK είναι φτιαγμένο με τρόπο απλό και κατανοητό για τον μέσο χρήστη. Δεν έχει πολλά και δυσνόητα κουμπιά, που μόνο καθυστέρηση θα μπορούσαν να φέρουν στην διαδικασία της παραγγελίας. Διαθέτουμε εύχρηστες λύσεις ασύρματης παραγγελιοληψίας με PDA και ασύρματης παραγγελιοληψίας Android. Η εικόνα της παραγγελιοληψίας πρέπει να επιτρέπει στον χειριστή να βρει γρήγορα αυτό που θέλει να χρεώσει. Και αυτό πρέπει να ισχύει είτε στο POS, είτε στο PDA ή και στο Android smartphone που έχει.

2.Καθημερινές εργασίες

Τροποποιήσεις τιμών, αλλαγές πόστων και τραπεζιών, κλεισίματα ταμείων. Αυτές είναι μερικές από τις καθημερινές, αλλά απαραίτητες, εργασίες που θα πρέπει να κάνετε. Επιλέξτε ένα πρόγραμμα που μπορεί, και να σας δίνει όλες αυτές τις δυνατότητες, και να τις εκτελείτε με απλοϊκό τρόπο. Εμείς στην eLINK, με το πρόγραμμα Rodon, έχουμε φροντίσει να δίνουμε στον χειριστή πρόσβαση σε κάθε σημείο εύκολα και γρήγορα. Φιλοσοφία μας δεν είναι απλά να έχουμε άλλο ένα πρόγραμμα στην αγορά. Θέλουμε να έχουμε ένα πρόγραμμα παραγγελιοληψίας, προσαρμοσμένο στην καθημερινότητα των συνεργατών μας.

3.Παραμετροποίηση εφαρμογής – Customization

Το customization είναι ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας που ψάχνετε. Οι λειτουργίες του μενού θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες. Δεν λειτουργούν όλα τα καταστήματα με τον ίδιο τρόπο. Χρειάζεστε ένα σύστημα, που να είναι κατασκευασμένο ειδικά για εσάς και τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Η δική μας πρόταση, με τα πρόγραμμά μας, κάνει ακριβώς αυτό. Μπορώ, με το πάτημα ενός πλήκτρου, να αλλάξω τα μεγέθη των εικονιδίων, να βάλω δικές μου εικόνες και χρώματα προϊόντων. Όπως τα θέλω εγώ και το προσωπικό μου, ώστε να με εξυπηρετήσει στην δουλειά μου. Μην ξεχνάτε, όσο πιο μοναδικός είναι ο κατάλογος σας, τόσο περισσότερο το μενού του προγράμματος πρέπει να προσαρμόζεται σε αυτόν.

4.Διαχείριση πελατολογίου – Ανταποδοτικότητα

Μια βάση δεδομένων πελατολογίου είναι ένας δυνατός σύμμαχος, στην προσπάθεια μας να προωθήσουμε την επιχείρησή μας. Σημαντικά στοιχεία, όπως email, κινητά και γενέθλια, μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Απαραίτητο είναι, η βάση, να μας δίνει τα κατάλληλα φίλτρα και εργαλεία για εύκολη διαχείριση. Το πρόγραμμα παραγγελιοληψίας Rodon μας δίνει, μέσω της εφαρμογής Members για την διαχείριση των πελατών (Customer Loyalty), τις δυνατότητες αυτές. Επικοινωνία μέσω SMS/email, παρακολούθηση των καταναλώσεων εξατομικευμένα, παρακολούθηση πόντων πελάτη,  δημιουργία και διαχείριση προγράμματος ανταμοιβής, επικοινωνία event και διαγωνισμών. Είτε ανοίγετε ένα κατάστημα, είτε αναβαθμίζετε τις υπηρεσίες σας, είναι ότι πιο συνετό να επενδύσετε σε ένα πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας. Ένα πρόγραμμα, όμως, που χρησιμοποιεί loyalty εφαρμογή, για διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες σας.

5.Εργαλεία marketing

Από όλα τα χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας, ίσως αυτό που θα έπρεπε να είναι στην κορυφή της λίστας σας. Θέλετε να έχετε πιστούς πελάτες; Το να τους φέρετε ξανά πίσω στην πόρτα σας είναι μια δύσκολη πρόκληση. Ειδικά αν σκεφτούμε τον τεράστιο αριθμό επιλογών σε επιχειρήσεις εστίασης εκεί έξω. Για να γίνει αυτό, χρειάζεστε διάφορα εργαλεία, που σας επιτρέπουν να επικοινωνήσετε και να δημιουργήσετε προσφορές. Με το Members, όπως ήδη είπαμε, επιτυγχάνετε επικοινωνία μέσω SMS/email. Η eLINK, για πιο πετυχημένο marketing, σας παρέχει και τη βοηθητική εφαρμογή “Special Prices”. Η εφαρμογή σας βοηθάει να φτιάξετε “Happy Hour” στο κατάστημά σας. Βρείτε τις αδύναμες ώρες και μέρες του μαγαζιού σας και δημιουργείστε προσφορές προϊόντων. Προωθήστε είδη του καταλόγου σας, που θέλετε να διαφημίσετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να “χτίσετε” την προσφορά που θέλετε. Η εφαρμογή θα φροντίσει να την έχει ενεργή, ή ανενεργή, το διάστημα που εσείς διαλέξατε.

8+1 Χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας - Happy Hour - Στήσιμο Προσφοράς

Happy Hour – Στήσιμο Προσφοράς

6.Αναφορές – Στατιστικά

Βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, έχει επαρκείς αναφορές για να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα το μαγαζί σας. Θα πρέπει να περιλαμβάνουν αναφορές, με τα προϊόντα με τις καλύτερες και χειρότερες πωλήσεις, στατιστικά τζίρων και άλλα πολλά. Η δική μας, ολοκληρωμένη πρόταση ασύρματης παραγγελιοληψίας, δίνει την δυνατότητα σε εσάς να έχετε αναλυτικές αναφορές. Υπάρχουν αποδόσεις των στατιστικών πωλήσεων με δυνατότητα αποθήκευσης των δεδομένων σε excel μορφή. Οπότε επιτυγχάνεται εύκολη διαχείρισή τους, καθώς και δυνατότητα εκτύπωσης. Αναλυτικές πωλήσεις των προϊόντων και διακυμάνσεις τζίρων, καθώς και πλήθος άλλων στατιστικών στοιχείων. Βρείτε εύκολα, τα δυνατά αλλά και τα αδύναμα προϊόντα σας. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλές λίστες που λένε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις ενός χώρου εστίασης. Πάντα, μέσα στις λίστες αυτές, θα βρείτε την εγκατάσταση ενός προγράμματος παραγγελιοληψίας.

7.Διαχείριση αποθήκης

Ένα ποιοτικό σύστημα παραγγελιοληψίας θα πρέπει να συνοδεύεται με καταγραφή και παρακολούθηση αποθήκης. Πρέπει να γνωρίζετε τα αποθέματά σας, την στιγμή που κάνετε μια νέα παραγγελία για την επιχείρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν έχετε ποτέ, ούτε ανεπαρκείς αλλά ούτε και υπερβολικές αγορές. Ένα σύστημα παραγγελιοληψίας POS, με εφαρμογή αποθήκης, σας παρέχει την δυνατότητα να έχετε τον πλήρη έλεγχο. Η eLINK στη δική της πρόταση, με την εφαρμογή MyBusiness Pro για πρόγραμμα διαχείρισης αποθήκης, έχει αναπτύξει ένα πλήθος από επιλογές που να κάνουν την καταγραφή και την παρακολούθηση της αποθήκης πολύ εύκολη υπόθεση.

8.Ποιότητα εξοπλισμού

Τον εξοπλισμό της παραγγελιοληψίας πρόκειται να τον χειριστούν πολλοί άνθρωποι. Αρκετοί από αυτούς θα έχουν στα χέρια τους υπολείμματα από υγρά ή και τρόφιμα. Θέλετε λοιπόν κάτι που θα αντέξει στις δύσκολες συνθήκες, και δεν θα χρειάζεται αντικατάσταση κάθε δύο χρόνια. Όλο το hardware ασύρματης παραγγελιοληψίας, που έχει επιλέξει η εταιρεία μας, έχει προκύψει μετά από εντατικούς ελέγχους ποιότητας και αντοχής. Τα PDA ασύρματης παραγγελιοληψίας που προτείνουμε, όπως τα DT 350 και DT 433, είναι μοντέλα που έχουν επιδείξει εξαιρετικές επιδόσεις στις δυσκολίες, σε βάθος χρόνου. Και σκεφτείτε απλά αυτό, τα tablets δεν σχεδιάστηκαν για το περιβάλλον ενός χώρου μαζικής εστίασης και τις δυσκολίες του. Εμπιστευθείτε τους ειδικούς μας, και επιλέξτε τον καλύτερο εξοπλισμό στην οικονομικότερη τιμή της αγοράς.

9.Υποστήριξη

Τελευταίο, αλλά σίγουρα το πιο απαραίτητο από τα χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας. Το κατάστημά σας είναι γεμάτο κόσμο και οι σερβιτόροι στέλνουν συνεχώς παραγγελίες, από τα pda ή τα android smartphone τους. Το τελευταίο που πρέπει να σας απασχολεί, είναι η σκέψη ότι το σύστημα παραγγελιοληψίας θα σας προδώσει. Δεν πρέπει να χάνετε τον χρόνο σας, με τις τυχόν δυσλειτουργίες των συστημάτων αυτών. Θα πρέπει να τον διαθέσετε για μια προσωπική επαφή με τους πελάτες σας. Για αυτό η eLINK, με προϋπηρεσία 10 χρόνων και έμπειρους τεχνικούς, είναι σε θέση να εξασφαλίσει την απροβλημάτιστη λειτουργία σας. Να απαντήσει άμεσα και υπεύθυνα σε οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργηθεί και να βρίσκεται δίπλα σας. Είναι πολύ σημαντικό να διεξάγετε την δική σας έρευνα, ώστε να είστε βέβαιοι για την ποιότητα της υποστήριξης κάθε εταιρείας. Πρέπει να συλλέξετε πληροφορίες από όπου μπορείτε.

To πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας που θα επιλέξετε θα πρέπει να υποστηρίζεται με τρόπο επαγγελματικό και με συνέπεια. Θέλετε μια εξειδικευμένη εταιρεία λογισμικού ασύρματης παραγγελιοληψίας, η οποία να διαθέτει έμπειρο τεχνικό προσωπικό και γραμμή υποστήριξης. Το καλύτερο σύστημα POS να αγοράσετε, εάν δεν έχει υποστήριξη είναι πεταμένα λεφτά. Η εταιρεία μας υποστηρίζει επιχειρήσεις σε 30 πόλεις και νησιά της Ελλάδας. Το κάνει όμως με τον ίδιο τρόπο, που υποστηρίζει και τις επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Αυτό είναι που μας ξεχωρίζει.

Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Ξεκινήστε την έρευνά σας.

Κάντε μια λίστα από ερωτήσεις, με χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας που εσείς θέλετε για το κατάστημά σας. Ζητήστε ένα demo από την κάθε εταιρεία, για να πάρετε και ο ίδιος μια γεύση από το πρόγραμμά τους. Καλύψτε κάθε απορία σας, μην βιαστείτε να τελειώσετε την παρουσίαση. Συγκρίνετε χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα, αλλά μην σταματήσετε εκεί και ζητήστε συστάσεις. Δηλαδή, άλλα μαγαζιά που έχει εγκατασταθεί η λύση που εξετάζετε, και δείτε εάν μπορείτε να μιλήσετε με τους ιδιοκτήτες τους. Δεν έχει τόση σημασία εάν θα είναι από την περιοχή σας, καθώς κάποιοι ίσως το δουν ανταγωνιστικά. Μεγαλύτερη σημασία έχει να θέλουνε να κάνουν ότι και εσείς, πιο εύκολη και αποδοτική την καθημερινή εργασία στο μαγαζί τους.

Η εξεύρεση του ιδανικού προγράμματος είναι μια δύσκολη διαδικασία, που μας ανταμείβει όμως όταν αποδειχθεί ότι επιλέξαμε το σωστό. Πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στα χαρακτηριστικά παραγγελιοληψίας, καθώς και στην προσωπική επαφή.

H eLINK διαθέτει όλη την τεχνογνωσία και εμπειρία ώστε να σας συμβουλέψει και να σας παραδώσει λύσεις ασύρματης παραγγελιοληψίας για εστιατόρια, bar, clubs, cafe, delivery & take away. Προσφέρουμε λύσεις με PDA & Android προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Ζητήστε μας μια παρουσίαση.

Τελευταία άρθρα

Γιατί πρέπει να φτιάξω το δικό μου σύστημα online παραγγελιών

Leave a comment