Online παραγγελίες | 6+1 τρόποι να τις αυξήσετε αν έχετε δικό σας eshop

6 + 1 τρόποι για να αυξήσετε τις online παραγγελίες σας

Ο καθένας από εμάς έχει τον δικό του προτιμώμενο τρόπο να παραγγείλει φαγητό από το αγαπημένο του εστιατόριο. Είτε πρόκειται για παραγγελία μέσω διαδικτύου, είτε για τηλεφωνική παραγγελία, οι παλιές συνήθειες είναι δύσκολο να αλλάξουν. Καθώς μεταβαίνουμε σε μια νέα εποχή, η ηλεκτρονική παραγγελία είναι αυτή που σίγουρα θα κυριαρχήσει. Τα delivery blogs μπορεί να είναι συνήθη για τον καταναλωτή, αλλά οι χρεώσεις τους κυμαίνονται πολύ υψηλά ανά παραγγελία. Αντί να χάνετε χρήματα λοιπόν από τρίτους, διαχειριστείτε τις online παραγγελίες σας μέσω της δικιάς σας πλατφόρμας.

Οι online παραγγελίες μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία του εστιατορίου σας. Θα σας “ελευθερώσει” προσωπικό από τα τηλέφωνα, ώστε να εξυπηρετεί τους πελάτες στο κατάστημα. Θα χρειαστεί όμως να εφαρμόσετε ένα σχέδιο, για την εκπαίδευση και την παροχή κινήτρων στους πελάτες σας. Ένα σχέδιο, με τελικό στόχο την χρησιμοποίηση της δικού σας eshop.

Η μετακίνηση των πελατών σας, από τον συνηθισμένο τρόπο παραγγελίας στον online, είναι μια πρόκληση ευκολότερη από όσο νομίζετε. Εδώ θα δείτε μερικούς τρόπους, με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε τις δικές σας online παραγγελίες.

1. Να έχετε ένα ελκυστικό site

Είναι σημαντικό να έχετε ένα ηλεκτρονικό ιστότοπο για online παραγγελίες που να είναι “εύκολο στο μάτι”. Αυτό σημαίνει αφθονία φωτογραφιών και λεπτομερή περιγραφή. Οι φωτογραφίες βοηθούν ιδιαίτερα τον πελάτη στην επιλογή του. Επίσης, μια αναλυτική περιγραφή είναι απολύτως απαραίτητη ειδικά σε εστιατόρια με ιδιαίτερα πιάτα και διεθνή κουζίνα. Ο πελάτης σας δεν μπορεί να επιλέξει με ευκολία, αν δεν έχει όλη την πληροφορία. Το πρόγραμμα online παραγγελιών delivery OnlineFood της εταιρείας μας, έρχεται να “κουμπώσει” επάνω στην υπάρχουσα ιστοσελίδα σας. Με απλό τρόπο και με φρέσκια εμφάνιση, είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει τον πελάτη σας από την πρώτη επαφή. Σε περίπτωση πάλι, που δεν έχετε ήδη κάποιο ηλεκτρονικό ιστότοπο μην αγχώνεστε. Η εταιρεία μας μπορεί να σας κατασκευάσει ένα, προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και ιδιαιτερότητες.

2. Έντυπη πληροφόρηση

Τα μηνύματα στο κατάστημα είναι πολύ σημαντικά για να προωθήσουμε ότι αφορά την επιχείρησή μας. Οι αφίσες και τα φυλλάδια βοηθούν στο να υπενθυμίσουμε στους πελάτες μας την δυνατότητα για online παραγγελίες.

Το πιο σημαντικό στην αφίσα είναι η τοποθέτηση. Θα πρέπει να σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες εισέρχονται στο κατάστημά σας. Σκεφτείτε ποιο είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι πελάτες όταν περπατούν μέσα την επιχείρησή σας. Τι βλέπουν όταν μπαίνουν στο εσωτερικό της για πρώτη φορά. Μια αφίσα μπορεί να είναι αποτελεσματική μόνο όταν είναι εμφανής και ευδιάκριτη.

Μια καλή σκέψη επίσης, είναι η τοποθέτηση ενός μικρού φυλλαδίου που να συνοδεύει την παραγγελία. Ο πελάτης θα μπει στο πειρασμό να το διαβάσει, οπότε φροντίστε να του κινήσει το ενδιαφέρον. Μια έκπτωση, με έντονο χρώμα επάνω του, σίγουρα θα τραβήξει την προσοχή του. Ενθαρρύνετε αυτούς τους πελάτες να προβούν σε online παραγγελίες την επόμενη φορά, εξηγώντας ότι θα έχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση, εγγυημένη ακρίβεια και – ακόμα καλύτερα – μια έκπτωση.

3. Αντικαταστήστε τον αριθμό τηλεφώνου σας

Μα είναι αυτό δυνατό; Κι όμως είναι. Στην αρχή, δίπλα στον αριθμό τηλεφώνου του καταστήματός σας προσθέστε το url του ιστότοπού σας. Το ίδιο κάντε στα κουτιά μεταφοράς, μενού του μαγαζιού, καθώς και στα διαφημιστικά φυλλάδιά σας. Σταδιακά, ο πελάτης θα αλλάξει τις συνήθειές του και θα ξεκινήσει να επιλέγει τις online παραγγελίες, παρά τις τηλεφωνικές.

Είναι βέβαιο ότι θα μειώσετε τις τηλεφωνικές κλήσεις στις ώρες αιχμής και θα αποσυμφορήσετε το ταμείο σας.

4. Προσαρμοσμένα μηνύματα στις αποδείξεις

Οι αποδείξεις είναι πάντα μια ευκαιρία διαφήμισης. Οι ταμειακές μηχανές πλέον, καθώς και οι εκτυπωτές αποδείξεων, σας επιτρέπουν να προβάλετε τα δικά σας μηνύματα. Προσαρμόστε την εκτύπωσή τους , ώστε να συμπεριλάβετε την περιγραφή για το online πρόγραμμα παραγγελιών σας. Είναι ένας δωρεάν και εύκολος τρόπος να περάσετε το μήνυμα στους πελάτες σας.

5. Προσφορές γνωριμίας και promotion σε online παραγγελίες

Ποιο είναι το καλύτερο κίνητρο στις online παραγγελίες; Μα φυσικά μια σημαντική έκπτωση, η οποία ισχύει μόνο στο eshop σας. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δοκιμάσουν το online πρόγραμμά σας, προσφέροντάς τους μια έκπτωση για την πρώτη ηλεκτρονική παραγγελία τους. Μία, μοναδική, έκπτωση της τάξης του 20% θα μπορούσε να είναι αρκετή για να οδηγήσει τους πελάτες στην ιστοσελίδα σας. Ακολούθως, με μικρότερες εκπτώσεις και promo προϊόντων ανά τακτά διαστήματα, θα κάνετε την online παραγγελία αγαπημένη συνήθεια του πελάτη σας.

6. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Είναι σημαντικό να επωφεληθείτε από την αμεσότητα των κοινωνικών μέσων. Χρησιμοποιήστε τα προφίλ σας στο Facebook και το Twitter για να προωθήσετε την δυνατότητα online παραγγελίας της επιχείρησής σας. Τώρα που έχετε και τα promo προϊόντα κατά νου, δοκιμάστε να δημοσιεύσετε στο Instagram ή στο Facebook μια ειδική έκπτωση. Μία έκπτωση όμως που θα ισχύει για όσους κάνουν online παραγγελία εντός μίας εβδομάδας. Αφού τελειώσει η εβδομάδα, μπορείτε να καταργήσετε την ανάρτηση και να απενεργοποιήσετε την συγκεκριμένη προσφορά.

7. Προσαρμοσμένο ηχητικό μήνυμα στην αναμονή

Εφόσον οι πελάτες σας καλούν στο μαγαζί σας, μπορείτε να “παίζετε” ένα μήνυμα ώστε να προωθήσετε τις online παραγγελίες. Όταν το ταμείο σας είναι απασχολημένο, θα υπάρχουν καθυστερήσεις στο σύστημα για τις τηλεφωνικές παραγγελίες. Επίσης, είστε και πιο επιρρεπείς στο να κάνετε λάθη προσπαθώντας να καταλάβετε τι σας λέει ο συνομιλητής σας. Εάν ο πελάτης βρίσκεται σε αναμονή, δοκιμάστε να την αντικαταστήσετε με μουσική. Προσθέστε όμως και μια πρόταση που θα διαφημίζει τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου.

Ο συγχρονισμός είναι το παν. Ποιος καλύτερος χρόνος να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, παρά την ώρα που ο πελάτης περιμένει στο τηλέφωνο; Με αυτόν τον τρόπο, αντί να δυσαρεστήσετε έναν πελάτη λόγω μεγάλης αναμονής, θα τον κατευθύνετε στο site σας. Προς το σημείο δηλαδή, που θα έχει πιο γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση. 

Υπάρχει ένα ηλεκτρονικό πρόγραμμα παραγγελιών για την επιχείρησή μου;

Φυσικά και υπάρχει. Το OnlineFood της eLINK είναι φτιαγμένο για να καλύψει ακριβώς αυτή την ανάγκη. Ο πελάτης σας θα μπορεί να βρει ηλεκτρονικά όλο το μενού σας, με εικόνες και όλη την πληροφόρηση ώστε να παραγγείλει το πιάτο της αρεσκείας του.

Τι άλλα πλεονεκτήματα μας δίνει το OnlineFood της eLINK;

 1. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του, ο πελάτης έχει μπροστά του εκτός από το κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής.

2. Μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία του και μέσω πιστωτικής κάρτας. Τα στοιχεία του αποθηκεύονται αυτόματα στη βάση του πελατολογίου της επιχείρησης.

3. Μπορείτε να ενεργοποιείτε και να απενεργοποιείτε προϊόντα σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους. Και το πιο σημαντικό, χωρίς τη βοήθεια κάποιου ειδικού, αλλά μόνοι σας.

4. Όποια αλλαγή κάνετε στον κατάλογο σας, ενημερώνεται και η ιστοσελίδα σας αυτόματα, μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Ένα καλά προωθημένο πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τις συμβουλές που σας δώσαμε παραπάνω. Είναι σίγουρο ότι οι online παραγγελίες θα γίνουν αγαπημένη συνήθεια των πελατών σας!

H eLINK διαθέτει όλη την τεχνογνωσία και εμπειρία ώστε να σας συμβουλέψει και να σας παραδώσει λύσεις ασύρματης παραγγελιοληψίας για εστιατόρια, bar, clubs, cafe, delivery & take away. Προσφέρουμε λύσεις με PDA & Android προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Ζητήστε μας μια παρουσίαση.

Σχετικά άρθρα

Γιατί πρέπει να φτιάξω το δικό μου σύστημα online παραγγελιών

Leave a comment