Στην elink ξέρουμε κάτι πολύ καλά: η τεχνολογία χωρίς ανθρώπους δεν έχει… σήμα. Γι’ αυτό επενδύουμε στους ανθρώπους μας – γιατί αυτοί είναι η καρδιά, το δίκτυο και το WiFi της επιτυχίας μας.
Η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες (ναι, υπάρχουν και αυτοί που αγαπούν τα updates) αλλά και από νέα ταλέντα που εξελίσσονται μαζί με την εταιρεία – και το λογισμικό της.
Στελεχώνουμε την ομάδα μας με ανθρώπους που:
- ❓ Ξέρουν τι κάνουν (ή είναι πρόθυμοι να το μάθουν),
- 😳 Δεν πανικοβάλλονται με λέξεις όπως “format” ή “server down”,
- 😎 Αγαπούν την ομαδική δουλειά όσο και τον καλό καφέ (ναι, έχουμε και από αυτόν).
Ανοιχτές Θέσεις
Ρίξε μια ματιά στις τρέχουσες ευκαιρίες παρακάτω. Αν κάποια σου κλείσει το μάτι, στείλε μας το βιογραφικό σου στο hr@elink.com.gr με την ένδειξη της θέσης. Μην ξεχάσεις να είσαι ο εαυτός σου – μας αρέσει η αυθεντικότητα.
Ανυπομονούμε να σε γνωρίσουμε!
Εκτός κι αν έχεις κακό σήμα. Τότε σε περιμένουμε με ακόμα μεγαλύτερη αγωνία 😉
IT Support Manager
Technology that Delivers – κι εσύ πρέπει να ξέρεις πώς να το κάνεις deliver χωρίς downtime!
- Είσαι ο τύπος που βλέπει την μπλε οθόνη και λέει “challenge accepted“;
- Ξέρεις να εξηγείς τι είναι το DNS χωρίς να κάνεις τον πελάτη να ψάχνει μετά “τι μου είπε ο τεχνικός”;
- Μπορείς να καθοδηγείς, να υποστηρίζεις και… να κάνεις reboot μια ομάδα χωρίς να χρειαστεί Ctrl+Alt+Del;
- Αν απάντησες yes, yes & absolutely, τότε ήρθε η ώρα να γίνεις ο/η ΙΤ Support Manager της elink.
💡 Τι θα κάνεις εδώ;
- Θα οδηγείς και θα στηρίζεις μια ομάδα IT support engineers που ξέρει τι της γίνεται (ή τουλάχιστον…κάνει πως ξέρει). Με το σωστό patch και λίγο humor update, όχι με μαστίγιο.
- Θα γίνεις το 2nd level firewall: τα σοβαρά tickets σταματούν σε εσένα – και φεύγουν λυμένα.
- Θα δικτυωθείς – κυριολεκτικά: με routers, wireless, traffic και firewalls. Αν ακούς MikroTik και χαμογελάς, τότε είσαι ένας από εμάς!
- Θα εκπαιδεύεις, θα υποστηρίζεις και θα βελτιώνεις όχι μόνο τους πελάτες αλλά και τις εσωτερικές διαδικασίες (ναι, κι αυτές μαθαίνουν).
- Θα διαχειρίζεσαι τα πάντα: από θερμικούς εκτυπωτές μέχρι SLA-level support πανικού.
- Θα συνεργάζεσαι με τις υπόλοιπες ομάδες σαν να είμαστε όλοι ένα μεγάλο LAN party με κοινό σκοπό: να δουλεύουν όλα πριν ρωτήσει κανείς γιατί δεν δουλεύουν.
✨ Τι ζητάμε;
Tech Stuff που αποδεικνύουν ότι το ‘χεις:
- 3+ χρόνια σε IT Support / 2nd level support.
- Windows, MikroTik (αν έχεις MTCNA/MTCRE = wow!!), SQL, ticketing, CRM.
- Troubleshooting skills – με ή χωρίς ChatGPT.
Τα skills πίσω από τα skills:
- Ψυχραιμία και υπομονή Jedi όταν όλα “πέφτουν”.
- Επικοινωνία που φτάνει ακόμα κι εκεί που δεν φτάνει το Wi-Fi.
- Ομαδικότητα, κρίση, αυτονομία, υπευθυνότητα, χιούμορ (ναι, μετράει!).
- Οργάνωση και διαχείριση χρόνου – μην τα κάνεις όλα “σε λίγο”!
Extra bonus αν έχεις:
- Εμπειρία σε συστήματα παραγγελιοληψίας.
- Project management skills (Gantt charts, deadlines, και όλα αυτά τα ωραία).
- Αγάπη για την τεχνολογία και λίγο geekiness (την αναγνωρίζουμε από μακριά).
❗ Το support δεν σταματά στο γραφείο – θα χρειαστείς δίπλωμα αυτοκινήτου και μηχανής και ένα κράνος στη θέση του. Τα οχήματα τα έχουμε εμείς – εσύ φέρε το know-how.
☕ Τι σου προσφέρουμε;
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, όχι ping για την ψυχή σου.
- Συνεχή εκπαίδευση, γιατί τα updates δεν είναι μόνο για software.
- Ομάδα με tech μυαλά και ανθρώπινη συμπεριφορά. Όχι bots.
- + καφές, πάντα.
Πώς θα κάνεις apply;
Στείλε μας το βιογραφικό σου και πες μας “Το IT είναι το στοιχείο μου!”
hr@elink.com.gr (ή ό,τι άλλο χρησιμοποιείτε)